קרדיט: freepik

כל בני האדם משתמשים ברכבים כמעט כל יום – בין אם מדובר ברכביהם הפרטיים, בטרמפים, במוניות, באוטובוסים או ברכבות. הדרך בה אנו חיים היום, שמה אותנו בסיטואציה בה אנחנו תלויים ברכבים שלנו וביכולת שלנו להתנייד. ניתן לראות זאת, כמובן, בכל שעת אור יום כשמביטים בכביש החוף או בכבישי איילון, אשר נוסעים בהם מאות רכבים בכל יממה. מצב שבו הרכב שלנו לא עומד לרשותנו, עלול לעלות לנו בעוגמת נפש (אם לצורך העניין, אנחנו מאחרים לאירוע חברי או משפחתי) וגם בכסף רב. ישנם לא מעט אנשים שפספסו ראיונות עבודה, סגירת עסקאות או פשוט יום עבודה במשרד, בגלל שהם גילו לפתע שהרכב לא מניע והמצבר מת. מן המצבים הגרועים ביותר הוא כאשר זה קורה לאנשים שרכבם הוא עבודתם או פרנסתם, כגון אנשים עם עסקי הסעות, שחוסר יכולת לספק את השירות עלולה לעלות להם בשמם הטוב וליצור נזק עסקי בלתי הפיך.

החלפת מצבר לרכב הסעות

רכבי הסעות הם רכבים שהשחיקה בהם גדולה יותר לעומת רכבים פרטיים. הסיבה לכך היא השימוש הרב והקילומטראז' הגבוה אותו עובר רכב הסעות בזמן נתון – חברות הסעות פעילות חורשות את הארץ לאורכה ולרוחבה מדי יום. מקרים בהם רכבי הסעות מתמודדים עם מצבר גמור עלולים להיגמר בעוגמת נפש רבה, וזאת משום שזה עלול לקרות ביעדים מרוחקים בארץ, כאשר מספר רב של אנשים תקועים במשך שעות רבות לצד הדרך. אם מדובר ביום חם ובאנשים מבוגרים, העובדה שהטיול שלהם נקטע עלול להיות רק טיפה בים לעומת סכנות של התייבשות ומכות חום. לשם כך, חשוב לזכור שישנן חברות שירותי דרך בפריסה ארצית אשר שולחות אנשי מקצוע בהתראות מיידיות. אבל אם עושים זאת, חשוב להשתמש בחברות מנוסות של אנשי מקצוע מוסמכים, אשר יודעים לזהות בעיות (שאכן מדובר במצבר גמור) ולהתקין בצורה נכונה את המצבר המתאים – אם מדובר ברכבים גדולים כגון משאיות, צריך להתקין מצברי 100 אמפר ומעלה.

פול פאוור מצברים

FULL POWER מצברים היא חברת שירותי דרך בעלת פריסה ארצית מחיפה ועד גדרה, אשר מספקת שירות החלפת מצבר עד הלקוח 24 שעות, 6 ימים בשבוע. מבחר המצברים שלנו כולל מצברים בכל הגדלים ולכן השירות שלנו מסופק לכל סוגי הרכב- קטנועים, רכבים פרטיים, משאיות וכו'. אנחנו מתחייבים למצברים באיכות הגבוהה ביותר, ועל כן ניתן למצוא אצלנו מותגים מובילים כגון BOSCH ושנפ. כחלק מהטיפול, אנו מבצעים בדיקות עומק כדי לוודא שאנחנו לא סתם מחליפים מצבר תקין, ואולי התקלה בכלל מצויה ברכיב אחר באוטו. אנשי המקצוע שלנו מגיעים מהר ככל שניתן וזאת במטרה לחסוך ללקוחותינו את עוגמת הנפש והסכנות המצויות בהמתנה בצידי הכביש למשך שעות ארוכות. המחירים שלנו אטרקטיביים במיוחד ועם שירות עד הלקוח, אנחנו מאמינים כי נוכל לספק את חוויית התיקון הטובה ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here