IMG_20190614_133213_673
credit- https://ir4u.co.il/

אחת מחוויות הנסיעה הייחודיות ביותר והמושלמות ביותר באזור הצפון זה לימוזינה להשכרה בצפון אשר באמצעותה תוכלו להגיע לכל אירוע שתרצו וכן בקלאס וביופי עוצר נשימה. כמו כן בהשכרת לימוזינה ישנם מספר דגשים חשובים והם:

  • זמן- בלימוזינה אתם למעשה משלמים בעיקר על הזמן שהלימוזינה איתכם.
  • איכות- הלימוזינה הינה איכותית במיוחד ועוצרת נשימה מבחינת העיצוב שלה, בין אם זה מסכי LCD מושלמים, מערכת סאונד מדהימה, חלונות שחורים אשר משרים אווירה פרטית, מרחב ענקי ועצום לישיבה, נוחות מקסימלית וכן חוויה בלתי נשכחת.
  • תמונות יפות- כמו כן הלימוזינה איננה משמשת רק להגעה ממקום למקום, אלא גם לעשות תמונות מושלמות, בין אם זה לחתונה, לבר מצווה, נשף או כל אירוע כזה או אחר תוכלו לעשות תמונות מושלמות בתוך ומחוץ ללימוזינה.

לשם הזמנת לימוזינה איכותית תוכלו לפנות אלינו ל R LIMOUSINE  ונשמח לעמוד לשירותכם בכל אירוע שתצטרכו. כמו כן בניגוד למה שנהוג לחשוב, השכרת הלימוזינה אינה יקרה, שכן אתם יכולים להשכיר את הלימוזינה לפי שעות כך שזהו עסק לא יקר במיוחד. בנוסף אצלנו אנו מקפידים על לימוזינות איכותיות במיוחד ומאובזרות בציוד הכי חדיש שיש וכן גם בנהגים אדיבים ונעימים.

להגיע לאירוע של השנה בסטייל

אחת הדרכים הנהדרות והקסומות להגיע לאירוע החתונה שלנו בסטייל וגם במחיר שפוי זה באמצעות לימוזינה לחתונה מחיר אשר בניגוד למה שחושבים מחיר הלימוזינה איננו בשמיים, שכן אתם יכולים להשכיר את הלימוזינה רק להגעה לאירוע, או לפי שעות וכך המחיר של הלימוזינה יסתכם בכמה מאות שקלים. כמו כן היתרון של הזמנת לימוזינה לחתונה זה עצם כך שלא רק תיהנו מחוויה של נסיעה מושלמת וייחודית אלא גם שתוכלו לעשות תמונות מדהימות בתוך הלימוזינה וכן מחוץ ללימוזינה. בנוסף אחד הדברים המדהימים בלימוזינה זה עצם כך שתוכלו בדרכם לחתונה להוסיף חברים ולשתות שמפניה מדהימה.

לבחור בשירותיהם של מקצוענים

על מנת ליהנות מלימוזינה מדהימה ואיכותית לכל אירוע תוכלו לפנות אלינו ל R LIMOUSINE  וליהנות משירותי לימוזינה ברמה הגבוהה ביותר לכל אירוע. הלימוזינות שלנו מאובזרות והינן ברמה הגבוהה ביותר שיש תוך הקפדה על איכות גבוהה במיוחד של לימוזינות. בנוסף אנו מקפידים על נהגים נעימים במיוחד ואדיבים אשר יספקו לכם חווית שירות ונהיגה מדהימות. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 052-8762264 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here